תודה שביקרת וקנית ב-https://monebell.com. להלן התנאים וההגבלות המהווים את מדיניות המשלוח שלנו.

בשל ערך הזמנה מוגבר וההשפעה של COVID-19. מילוי ההזמנה עשוי להימשך זמן רב מהרגיל. אנו פועלים כדי לקבל את ההזמנה אליך במהירות האפשרית. אנו מעריכים את סבלנותך ומתנצלים על אי הנוחות.

זמן עיבוד המשלוח

כל ההזמנות מעובדות תוך 12-24 שעות בימי עסקים. זמן אספקת המוצר הצפוי שלנו הוא בסביבות 2-21 ימי עסקים. זמן המשלוח יהיה תלוי במיקומים, זמינות הפריט ותקנות השיפוט המקומיות. הזמנות אינן נשלחות או נמסרות בסופי שבוע או בחגים.

אם אנו חווים כמות גדולה של הזמנות, המשלוחים עשויים להתעכב במספר ימים. נא לאפשר ימים נוספים במעבר למשלוח. אם יחול עיכוב משמעותי במשלוח הזמנתך, ניצור איתך קשר באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.

אם לא קיבלת את פריט החבילה שלך במשך זמן רב, אנא צור קשר עם שליח המשלוח עם קוד המעקב שלך, ולאחר מכן כל עזרה נוספת תוכל ליצור קשר עם הצוות שלנו בדוא"ל לקבלת סיוע נוסף או שאלות ללא מענה.

כתובת שגויה

אם אתה או הלקוח הסופי שלך מספקים כתובת שנחשבת לא מספקת על ידי השליח, המשלוח יוחזר למתקן שלנו. אתה תישא באחריות לעלויות המשלוח מחדש לאחר שנאשר איתך כתובת מעודכנת (אם וככל רלוונטי).

במקרים מסוימים, ההזמנה הגיעה לסניף הדואר הקרוב למקום הקונה בגלל כתובת לא מספקת. קונים יכולים ליצור קשר עם סניף דואר סמוך או ליצור קשר כדי לאסוף את ההזמנה שלהם.

שימו לב: המפיץ המקומי יספק 1-3 פעמים בהתאם למצב בפועל. אם הוא עדיין לא נתבע במהלך תקופת המשלוח, הוא יוחזר לסניף הדואר המקומי לאחסון תוך 3-7 ימים. בינתיים, הלקוחות שלך צריכים לאסוף את החבילה בעצמם. אחרת, המוצר יוחזר אלינו. במהלך ההחזרה, חברת ANX אינה לוקחת אחריות אם מוצרים אבדו.
אישור משלוח ומעקב הזמנה
תקבל הודעת דוא"ל לאישור משלוח ברגע שההזמנה שלך תישלח עם מספרי המעקב שלך. מספר המעקב יהיה פעיל תוך 24 שעות.

המעקב שלי אומר "אין מידע זמין כרגע".

זה לא נדיר ששום מידע מעקב לא יופיע עד שהחבילה שלך נסרקה על ידי הספקים המתאימים. זה עשוי להישאר "ריק" עד שבוע לאחר שתקבל את קישור המעקב שלך. אבל אם ההזמנה שלך בוצעה יותר משבוע ועדיין אין מידע על מספר המעקב שלך, אנא צור איתנו קשר.

מה קורה אם ההזמנה שלי מתעכבת?

אם המשלוח מתעכב מכל סיבה שהיא, אנו נודיע לך בהקדם האפשרי ונודיע לך על תאריך משוער למסירה.

האם הפריטים שלי יישלחו בחבילה אחת?

מסיבות לוגיסטיות, פריטים באותה רכישה יישלחו לפעמים בחבילות נפרדות, גם אם ציינת משלוח משולב. אנא זכור זאת בעת קבלת משלוחים.
נְזִיקִין
חברת ANX אינה אחראית למוצרים כלשהם שניזוקו או אבדו במהלך המשלוח. אם קיבלת את ההזמנה שלך פגומה, אנא צור קשר עם מוביל המשלוח כדי להגיש תביעה.

נא לשמור את כל חומרי האריזה והמוצרים הפגומים לפני הגשת תביעה.

מדיניות משלוחים בינלאומית

כן, אנחנו שולחים את המוצרים שלנו לכל רחבי העולם. עם זאת, יש מיקום מסוים שאנחנו לא יכולים לשלוח אליו. אם במקרה אתה נמצא באחת מהמדינות הללו, ניצור איתך קשר.